Subscríbete a nuestra newsletter

* indicates required

Cobertura do tríatlon elite

Como calquera outro deporte de elite, o tríatlon levado á súa máxima expresión é unha sorte de arte, de perfección estética sublime. Se aínda por riba se capta coa fotografía e se le en clave literaria (en forma de bo xornalismo), o resultado ten que ser un produto harmónico e equilibrado, que combina tres expresións artísticas nunha soa, tal e como o fai a propia esencia de partida á que dá lugar o pontón de saída. Pontoon quere ser como o tríatlon: síntese e análise, busca infinita do equilibrio, emoción, espectáculo, novidade, táctica e ao mesmo tempo impredicible.

Fotografias de Delly Carr 


Como año previo al final del ciclo olímpico, 2015 será una temporada especial, la más larga e internacional desde el inicio de las series. Las WTS visitarán diez ciudades en los cinco continentes durante los próximos seis meses y medio. ¿Podrán Gómez Noya y Jorgensen defender su reinado de 2014?


El periodismo y la fotografía se ponen al servicio del triatlón. Crónicas, reportajes, entrevistas a fondo y artículos de opinión conformarán la mirada de Pontoon, que apuesta por la calidad de los contenidos como filosofía de trabajo.